Jag har tröttnat lite

Ja alltså jag har tröttnat lite på nattstad.se. Det skulle vara så himla bra, och man skulle få pengar för varje sidvisning. Detta klagar jag inte på. Men det som stör mig är att det är väldigt ofta som det inte fungerar över huvud taget! Och jag blir tokig. För varje gång man kommer på något att skriva om så fungerar det inte. Och fungerar det att skriva ett inlägg så fungerar det inte att lägga upp bilder.. Gaaah! Jag blir tokig! Så jag funderar faktiskt på om jag ska börja blogga här igen. Man vill ju ändå kunna blogga när man vill..

I alla fall så ska vi börja måla badrummet idag om allt spackel har torkat! Och det ska bli lite mysigt :) Få det gjort liksom. Vi får även hem lister idag så efter det kommer vi kunna slänga in alla grejer och börja bosätta oss i lägenheten :) Duscha kanske vi kommer få göra uppe hos älsklingens föräldrar i början då vi måste hitta en bra duschkabin! :)

puss♥

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-11 @ 22:36:39
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0