Zizi

Hade Zizi igår och det gick fint! Vi tog en lång skrittrunda då hon hela tiden halkade lite hit och lite dit, hon har inga skor så det är lite halt för henne nu när det ligger lite vatten på isen. Och bootsen gör det nog inte bättre nu heller dem är så hårda. Men jag har tur som har en häst med bra lokalsinne som hittar hem igen! xD haha, jag hade ingen aning vart vi var så gav henne långa tyglar och hängde bara med henne, hon svängde in över en åker, ner på en väg och vänster in på en annan väg och vips så var vi hemma! haha hon är så söt : D

Min broschyr som jag gjorde om Ullared blev också favoriten som ska tryckas upp till hela klassen. eeh, ja, den är inte bra. men va ska man säga när rösterna hamnar på mig? tack :)

Jag måste sätta mig och plugga nu, verkligen! Men som vanligt vet jag inte riktigt om jag orkar. hiho. de löser sig!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0