TM

Skolan gick ganska fort idag, mina armar är lagom döda efter idrotten idag! haha, dem skakar fortfarande xD Men lite duktig var jag allt : D hiho. Efter skolan mötte jag Märta & Tilly (Tilly är Märtas vaaalp, hur söt som helst!) anyway så gick vi ner till stallet och gjorde färdigt allt hos freddy :) Sedan hem till Märta och käkade och kollade lite i Ellos katalogen. Och jag måste erkänna att det fanns en hel del som var fint! Mycket söta vår och sommar kläder faktiskt! :D Men jag har ju ändå inga pengar så det förändrade inget i min garderob inte.. :(

Imorgon är det Zizi time! myys :)
Efter det blir det ÄLSKLING : D <3 Saknat honom massor! :(

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0