mässan idag!

har varit på svenska mässan hela dagen idag. Vi fick faktiskt ordning på montern och jag är ganska nöjd måste jag säga, jag kunde dock målat loggat sjukt mycket bättre än vad jag gjorde.. men inget jag kan ändra på nu ändå. Dagen har varit oerhört lång i och med att jag har haft feber hela dagen.. Och den attackerar verkligen lite sådär då och då. skitjobbigt. Försäljningen gick inte så himlans bra idag alltså, tror inte vi fick sålt ett enda par... men det var lite fel målgrupp idag eftersom det typ bara var föräldrar som inte riktigt vill ha sådana trosor som vi säljer! haha! Hoppas på att det blir lite mer fart på grejerna imorgon, men det tror jag eftersom det kommer massvis med elever från andra skolor. Jaja, nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen, kommer somna direkt. Älskling är på konsert så jag får sova själv :(

Men iaf, kom och kolla på oss imorgon på svenska mässan! Monternummer: 103 och vi heter Beautiful Under UF. Rosa vägg, går inte att missa oss ;) Gratis entré så det finns inget att skylla på att inte komma!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0