west coast riot

det blev ingen barbackatur idag med Zizi, hon var allt för bråkig i stallet så vi gjorde lite horsemanship. Ville få henne att lyssna fullt ut efter det beteendet i stallet! Och det hjälpte kan jag säga! Hon gick precis där jag ville och jag "pakerade" henne flera gånger. Stregrade gjorde hon också.. haha vet inte om jag gjorde något som hon hade lärt sig, men hon gjorde det flera gånger av just samma sak jag gjorde med armen och repet.

Imorgon ska jag och bror min dra till Götaävlsbron och snål-kolla på west coast riot: A day to remember och rise against! hiho nice ju. Om inte systers man kan fixa in oss då! Hade ju varit lite mer nice :)
Sedan på fredag och lördag är det METALTOWN! Med älskling, Martin, Hence och många fler sötnosar : D

Lite A day to remember smakprov <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0