metaltown & tro det eller ej, Pier Pressure

helgen har varit helt jävla amazing. oväntat? nej! Jag menar har fått se In flames<3, Rammstein, Raunchy, Sonic Syndicate, Bullet for my valentine m.fl. Ja, helt jävla insane upline : D hiho. Och de va nära att de var tvungna att avbryta In flames konserten.. haha fridén fick ca 20.000 pers att hoppa samtidigt och då hade götaälvsbron flyttat sig 5 cm fram och 5 cm tillbaka. alltså 10 cm i svängning. hahah enligt Seppo som var vakt hade de behövt hålla i sog för det kändes tydligen som att bron skulle rasa! Det kallar jag METAL, de ska kännas att man är på konsert. : D

Och det var för få som hade köpt biljetter till Pier Pressure så om man hade metaltown band på sig så fick man komma in gratis, det tackar vi för eftersom 30 seconds to mars spalde där, och de har jag velat se sedan lääänge. Killen med rösten, jo tack! haha : D

Anyway, så är jag fortfarande helt slut i mina ben! 3 dagars festival på asfalt och hoppande, hmm, inte bra! Men så jävla värt det :)

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0