jag förstår inte

jag fattar inte hur vissa människor tänker!
Jag gick upp 05.20 i morse för att ta kvart över 6 bussen in till stan, till jobbet. Jag vet inte om alla vet att jag bara är extrapersonal på jobbet, så jag får liksom utspridda dagar då och då. Och man får ju ta varje chans man får till att jobba. So no problems att gå upp tidigt, behöver pengarna. Men det är inte lika kul när man kommer fram till jobbet och man möts utav frasen: "Oj, har vi inte ringt dig?" Då tänkte jag, "vafan? Varför skulle de ha rignt mig igen, jaja jag kanske inte behövde vara här klockan 7 då? eller vad nu?"

Men nej, då säger dem att jag inte behövs överhuvudtaget. Jag menar, wtf? RING MIG och säg det då innan jag åker hemifrån, eller dagen innan? Nä, då har dem anställt en annan på halvtid, jag tror jag vet vem det är som har fått jobbet. Men det stör mig inte om det är någon ny eller någon som redan jobbat där som får jobbet. Vad jag menar är att jag vill gärna veta om jag ska jobba eller inte!?!?! Am I right? 

åååh, jag ska ringa dem senare och säga att dem behöver inte ringa mig igen. Jag vill fan ha en riktigt arbetsplats och inte något ställe där dem håller på såhär. Och jag kan säga att det är inte det enda som har hänt heller. Usch, vilket jävla ställe!

Nu blev det ett långt inlägg och grattis till dig som orkade läsa! haha :)
Ska snart väcka älsklingen och Andrej, så kanske man kan få ett litet leende på läpparna igen!

MIN 2:A BLOGG
(kommer blogga mer här antagligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0