nationella i svenska B

sitter i datasalen och har nationella i svenska B och jag är så jävla nöjd. För vi har läst igenom ett häfte med texter, men jag har bara fokuserat på två texter som jag ville skriva om, jag sket lixom i hur uppgiften om de ämnerna skulle se ut, jag skulle helt enkelt skriva om det. Och så var uppgiften att skriva en krönika, och det gjorde jag på testprovet och fick det betyget jag ville. Så jävla nöjd nu, hoppas bara på att denna blev lika bra ;)
 
Vi började klockan 8 och jag blev klar med min text typ vid 9.. hiho vi har fem timmar på oss så det känns lite dumt att gå så tidigt. men nu är klockan snart 10 så snart ska jag väl gå. Jag har inte så mycket att göra hemma ändå, städa lite kanske. damma och så, kommer ju besök från västerås ikväll! :)

Ja, det märks kanske att jag inte har så mycket att skriva om. whueue

saknar min älskling iaf!

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0