Tittibuuws

Titti-v GOES Tittibuuws @ bdb


Helt stört, galet, elakt, bajsigt och alla ord som jag inte orkar skriva upp. men ni fattar. FAN.
Jag fattar verkligen inte hur DU kunde äsga så o0 asså .. det är lixom helt skevt :o


asså .. jag är inte gladast just nu..
detta händer.
sommarvädret försvann .__.
adam är långt åt helvete i NORGE o__0 va är detta? :'/
Miss You Dude.

och jag vill att det ska bli imon så jag kan träffa Zääta . saknar faktiskt dig.
det är INGEN DÅLIG VÄN <33 ^__^
han om NÅN kan man prata med ;'>
 
och jag har kommit på att musik, hade inte musik funnits hade jag inte klarat mig o0
det är fan en drog. like fucking heroin. och jag älskar det :D höhö ^___^
Typ soooooooooova till CIWWAF <333 oooh, älskart' ;>
Åka buss till Dead By April, och bussresan blir plötsligt mycket kortare <33
att nästan alltid lyssna på Neverstore, och livet blir väääärt <33 :D
Och tagga för snaaart är det MetalTown <3 ;> nam nam :*
Bullet For My Valentine & Dead By April <3333333333333
kommer bli så jävla häst :D

Bara så att alla vet så jobbar jag Måndag - Tisdag antagligen :)
Så kom och hälsa på mig vettja :D
tror ni får o0
smsa/ring/msna om ni vill veta exakt vart jag är och under vilka tider jag buuwsar på Corporate Express :D
PUSS på alla som vet att ni betyder för mig <3
Är du osäker. så haha, synd ;>



okej. jag är trött och flummig just nu o0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0