studiedag med älskling och Zizi

hade studiedag igår. Och den tillbringades först med älskling, åkte till hans mormor o alingsås och fikade och sen bar det av till stallet till Zizi : D Tränade lite horsemanship med busan igår och det gick faktiskt riktigt bra! I alla fall över förväntan. Jag kan t.ex. "parkera" min häst, det är det fan inte många som kan : D hahah hon är så söt! 

Idag var det sista praktikdagen, lite sorgligt, men ändå så jävla gött eftersom det verkligen känns att studenten är nära nu! : D haha längtar <3

Men nu måste jag skriva rent min novellanalys som ska vara inne imorgon! hiho

puss♥

Kommentarer
Postat av: Emii

HAha, det kan absolut inte jag! Det tar några sekunder och sen kommer hon på att hon är fri ;) haha, förutom i stallet faktiskt! :D

2010-05-20 @ 00:03:25
URL: http://emelieglansen.blogg.se/
Postat av: Titti

HAHH men alla kan lära sig de! : D

2010-05-24 @ 09:22:08
URL: http://tittiftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0