at the end of august

idag har jag haft nationellt prov i svenska b. Ett tal skulle hållas och man skulle presentera 2 verk. Ja, orkar inte gå in på detaljer, men jag pratade om fotbollshuliganer. Det var ganska lätt för mig att prata om det i och med att jag har sett och mött dem själv. 

Igår hade jag Zizi, hon har blivit så himla duktig! Nu kan hon stå stilla när hon står i gången och hon blir inte det minsta nervös! :) Haha, lilla bebisen :) Så snart ska det nog gå att börja rida ordentligt! Skoj! Hoppas även på att den nya sadeln kommer snart! :) Lilla Zizibuuws är sötast : D ^^

Nu måste jag packa ner kläder som ska med på en liten klassresa imorgon! hmm, tur att man ska bo med emi iaf! :)

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0