praktik idag!

Ja idag har jag haft fullt upp hela dagen med praktiken. Haft och göra hela dagen, vilket i och för sig är bra för då går tiden mycket snabbare. Men man blir trött när man väl är hemma och slappnar av igen. Ska antagligen jobba på måndag, då får jag gå tidigare på tisdag! : D Då kan jag hänga med när älskling tatuerar sig : D hiho

Igår hade jag ju som sagt Zizi själv för första gången. Det gick riktigt bra faktiskt! Men man märker på henne att hon är väldigt mammig och var lite skeptisk mot mig till en början, hon fattade inte riktigt varför Elin inte var med. Men när jag skulle gå till bussen så ville hon inte backa in i boxen igen! Hon hade mulen så sött på min axel :) Kändes bra att hon litar på mig redan nu. Vi red ut en sväng, bara skritt & trav dock. Men Zizi hann allt busa lite med ;) 

Jaja, nu blir det lite tv-tittande och sedan sängen!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0