in my arms, you'll be fine, I'll never let go!

Det börjar närma sig ett år för mig och älsklingen, och det märks! Jag får flashbacks hela tiden om hur underbart det var att vara helt jävla nykär. Så nu känns det som jag är nykär igen, och det är bara för att vädret börja likna det väder vi hade när vi träffades. Jag vet inte om det låter konstigt. men så är det iaf! Ville bara berätta detta och att jag har världens bästa pojke!

anyway, har bara varit i skolan idag, och vi har typ inte gjort ett skit i skolan idag under hela dagen. Känns det som iaf. Imorgon har vi prov, göra fakturor och liknande saker i word. hiho. Fick reda på nu att jag ska ha Zizi på fredag med! Längtar : D Hon är så himlans mysig så det är inte sant! :) Och så kommer det antagligen bli så att jag ska ha henne varje måndag hädanefter. Känns skönt att få en dag sådär, så man vet varje vecka som man ska åka dit :)

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0