words

det är inte riktigt jättelätt tid som jag går igenom just nu känner jag. Visst, jag har tagit studenten och det är en jävla lycka. Men det är så mycket i min hjärna att jag nästan förtränger detta. Det är mycket som ska göras och fixas känner jag. Imorgon kommer inte vara den mest lyckofyllda dag precis, men samtidigt är det en dag som behöver äga rum, det är ändå livets gång vi pratar om. Det kommer bildas ett tomrum på riktigt.
Jag ska också börja jobba, helt nytt sätt att jobba på och jag är riktigt jävla nervös faktiskt. Jag har inte en aning om hur det kommer gå för mig. Jag behöver bara vara riktigt envis och tjöta somfan. Mer kan jag inte göra. 
Ja, som sagt, det känns verkligen som, efter studenten är det ett halt nytt liv som börjar! Och det är det ju också. Men jag hade gärna haft en lite bättre början. Men men, livets gång som sagt och det är som det är och så det alltid kommer vara.

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0