fyfan vad jag är bra!

jappjappjaaaapp.
Jag har tagit studenten!!! Helt galet är det. En sån jävla bra dag blev det också. Vädret jävlades med oss genom att ge oss regn. Men fan va skoj vi hade ändå. jag menar, när vi sprang ut och åkte flak tänkte man inte ett ögonblick på att det regnade! Det var bara att köra på! Jag hade lite ont i halsen när jag vaknade i morse kan jag säga! Haha blev en del gap och skrik! : D 
Studentfesten var på BLVD.. inte världens roligaste ställe precis, med alla fdessa jäääääävla trappor. Och man kan ju aldrig av någon jävla anledning hålla sig på en våning utan man ska vara överallt och ingenstans hela tiden. Bra träning iaf.. haha

snart kommer älsklingen hem till mig! : D <3
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0