ELIN <3

idag, efter ett helt jävla år fick jag träffa min älskade elin igen! Faan va det lättade i magen att få krama om den lilla filuren! Så jävla tomt har det varit att jag har blivit tokig flera gånger! hon är så bäst :) Så nu blir det snart de gamla vanliga promenaderna med kaffe, eller någon kanske är kaffad? ;) haha underbara minnen <3

jag har också rensat garderoben idag, det blev en del. Lite utav grejerna har jag nästan inte använt. så det skulle mamma ta med sig till en arbetskamrat som har en yngre dotter som kanske vill ha de. resten ska jag slänga i en sådan välgörenhetsgrej. vem vet, det kanske kommer till nytta någon annanstans. :)

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0