pladder :)

Vaknade för en stund sedan, älskling sover fortfarande. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag, de senaste dagarna har varit ganska tråkiga faktiskt, vi har inte gjort någonting alls. Och det känns lite som bortkastad tid eftersom älskling börjar jobba på måndag... Menmen.

Det är i alla fall inte så lång tid kvar tills jag får träffa min lilla Chivas! Det ska bli skoj! : D Han bor just nu i Helsingborg, så vi ska passa på att åka över till danmark en sväng : D haha kan alltid vara lite skoj!

Funderar även på Zizi en hel del, jag vet inte om jag ska fortsätta med henne om jag inte snart verkligen får börja träna dressyr, just nu har hon fått bärrandsröta.. Hmm, jag vill ju ändå komma någonstans med ridningen. Eller i alla fall göra det jag tycker är roligt! :) haha Ska prata med Elin! : D hiho

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0