looking at you trough the glass

har varit hos älskling en stund idag, fick träffa Leo, en kompis till honom. De umgicks väldigt mycket när båda de bodde i Spanien :) Riktigt trevlig pojk! 

Igår hade jag min provdag på jobbet. Jag "tävlar" mot ca 5 pers till som ska och har varit där en dag precis som jag. Men det kändes riktigt bra när jag slutade, jag gjorde väldigt mycket själv, hjälpte folk osv! :) Så det känns riktigt bra, nu är det bara att hoppas på att jag får det också! Haha. jag var uppe vid 5 för att ta bussen klockan 6 :) haha somnade vid 4, på natten. jag är lite seg idag! hahah skylla mig själv kanske xD

jag tänkte också säga att ni borde kolla in Chivas blogg! Jag lägger upp lite bilder och sådant där. just nu blir det inte så mycket eftersom jag inte kan ta några egna bilder eller liknande. och jag vill inte heller lägga upp alla som uppfödaren tar heller :) Men kolla gärna på min lilla sötnos! : D

Jag lägger också in en låt ifrån Stones Sour, riktigt jävla bra!

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0