heroin diaries

läste klart Nikki Sixx självbiografi, Heroin Diaries igår. Och jag kan säga att det är inte någon bok för känsliga människor. och då menar jag på sättet som han har skrivit sin dagbok i sina dagar som knarkare och rock n roll stjärna. Men det är nog den bästa boken jag har läst ändå. Även om den egentligen, genom själva dagsboksanteckningarna är rent ut sagt sjuk. Men jag kan ju säga, och det står även i början utav boken, att efter att man har läst den så vet man att man har det ganska bra och man vet också hur man inte ska leva sitt liv.

Jag har idag, börjat läsa Michael Jacksons självbiografi, Moonwalk. Och jag har läst ca 50 sidor idag, och än så länge är även denna intressant, helt olika böcker. men jag gillar och har alltid gillat MJ så det är skoj och följa hans liv i boken. Hans liv var ändå ganska overkligt. 

Man blir lite sådan att "Jag vill också kunna skriva en bok, om mitt liv, som folk vill läsa." Alltså ha en historia, ett liv som folk vill få veta mer om.

Det kanske märks att jag har ganska tråkigt, jag menar, det är väl inte många som kanske är så intresserade utav detta. men nu har ni två tips på böcker iaf! :)

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0