We are not undone

Praktik idag. var dock bara där halva dagen, orkade inte riktigt mer. Vissa perioder mår jag helt ok och sedan kommer det en våg av sorg. Varför ska allt dåligt hända på en och samma gång? Jaja, tur att man har världens bästa pojkvän, underbar syster, sötaste och bästa emi och en familj som är bäst.

Anyway så har jag engelska redovisning imorgon. eller ja, vi ska väl ha en diskussion mer. Jag har skrivit det jag ska prata om, men jag har inte riktigt gått igenom det än. Får göra det senare, efter Frölunda matchen ^^

Imorgon kommer jag antagligen lägga upp lite bilder på en utav världens bästa hästar, Penny! Så får ni se hur underbart söt hon är! snart var. :( sötnosen <3

Till sist vill jag säga, Jag älskar min pojkvän! <3
puss♥

Kommentarer
Postat av: saraaa

vi glömmer henne fan aldrig iaf, <3

2010-01-27 @ 10:36:21
URL: http://accordingtoher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0