lördag

lugn lördag idag! Vaknade vid 11 och smög mig långsamt upp. :) Har inte gjort mer än att kolla på Frölunda och varit uppe hos farmor en sväng. Just nu sitter älsklingen och min bror och spelar, jag börjar få lite tråkigt! Kanske ska gå upp till tvn och kolla på Robinsson istället. jag vet inte ^^ Menmen
Imorgon är det middag hos farmor, med hela familjen + älsklingen och Annie. Så det blir lugnt imorgon med. ska bara göra engelska läxan medan älsklingen är här! Han är grym på engelska så ^^ 

Gårdagen blev lyckad! Min syster fick Lisa att få tårar i ögonen ex antal gånger! haha hon va så söt! Glenn Hysén och hennes far gjorde henne överraskad måste jag ju säga! Ja, Syster, kvällen gjorde du riktigt bra! :)

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0