lång tisdag

haft skola idag från kl 08.00 till 15.30. Jag trodde att jag skulle somna någon gång på någon lektion, men det gjorde jag inte! Måste erkänna att dagen gick jävligt fort. Emi bjöd mig på en cookie i skolan och det hjälpte nog till ganska bra till sista lektionen. Jag har faktiskt haft ganska skoj i skolan idag, och varit mycket med Emi, det gillar jag!

Nu har vi börjat jobba med UF igen efter lovet. Och måste ju slänga in lite reklam för mitt företag : D Eller iaf länk till bloggen!

Klicka in och beställ!
www.beautifulunder.blogg.se

Anyway så ska jag vandra upp till Farmor senare med pappa :) Sen så händer det nog inte så mycket mer idag!

puss♥

Kommentarer
Postat av: Emii

Jaaaa det gillar vi!! Haha, imorgon blir det ännu mer <3

2010-01-13 @ 22:18:12
URL: http://emelieglansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0