skola igen

idag var första koldagen efter lovet och Spanien. Jag sov hos älsklingen men kom till skolan jättesent då västtrafik fått en chock eller liknande för dem kan fan inte köra bussar i tid bara för det ligger snö på vägen .. vafan, planera säger jag bara.. Jaja, Skolan var ganska rolig idag, jag och Emi var mest flummiga och skrattade nästan hela dagen, sådant jag gillar! Jag har även fått planerat min helg, på lördag ska jag till Tuve och träffa ett arabsto och hennes ägare, och på söndag ska jag antagligen upp till den sötaste travaren jag någonsin sätt och provrida. jag måste bara till Hagelyckan i veckan och hämta mina grejer, jag kommer antagligen inte åka till Bajkal mer, får inte ut så mycket av den ridningen precis. 

Nu ska jag ta bort smink och lägga mig och kolla på How I met your mother med älskling!
Imorgon är det praktik! : D

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0