hemma i Sverige

Mja, jag kan säga att jag har haft en jävligt mysig vecka. hade dock inte jättebra väder då Spanien skulle jävlas med mig och ha regn en hel del. Men har fått se mycket av Torrevieja iaf! Och fått köpt mig lite nya grejer. Men fasen vad kallt det är i Sverige.. att gå från 17 grader varmt till minus grader är ingen hit! Usch. har frusit som en hund hela dagen idag! 

Men har varit med bästaste Emi på stan idag. Satt på Espresso House ganska länge och tjötade som fan :) Mysmys. sedan hittade vi ett par skor som bara fanns ett par av kvar som passade oss båda så vi delade på priset och köpte dem ihop! AS SNYGGA : D hiho

puss♥

Kommentarer
Postat av: Emii

Töhö! ^^ <3

2010-02-19 @ 18:05:30
URL: http://emelieglansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0