Fredagsmys!

igår var jag med Vic och Emi. Och jag måste säga att vi hade riktigt skoj! haha, kvällen började med Let's Dance och sedan drog vi ut och åkte pulka/stjärtlapp. Och fan va skoj det var!! det är sjukt underskattat måste jag erkänna. Tack för en trevlig kväll flickor!
jag har också fått massor med svar på min annons på hästnet. Och det känns bra. Så just nu har jag två stycken som jag ska åka och hälsa på och provrida. Ett varmblod och en arab! hiho. nervööööst

JAG VILL HA ONSDAG!
för då åker jag och älsklingen till Spanien! ska bli hur gött som helst. så kan ju alla här i Sverige få frysa i 7 dagar mer än mig ;) haha. nämen, det blir min första flygresa.. är lite nervös faktiskt >.<
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0