mår skit

har haft en värsting natt. skulle egentligen upp 05:20 för att åka till jobbet. men somnade vid 04:30 ungefär. mådde så jävla dåligt så kunde inte sova! usch, plus att det är något tokigt som har hänt @ work.. så ska sätta mig och söka nytt! känns bäst så. 
Så just nu är allt ganska tungt, jag saknar märta som en liten dåre och jag vill ha min hund! finaste lilla Chivas! Det kommer bli å jävla skoj att åka och hämta honom, och jag tror att det kommer nog aldrig att vara lika långt ner till Helsingborg som det kommer vara den 21 augusti! haha

nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen, sätta på en film och bara försöka bli frisk tills fredag då jag ska jobba igen! Need the money!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0