egentligen inte

alltså, jag trivs egentligen inte alls med mitt extrakneg. Det är ingen fara när jag väl är där. Men som jag sa i något inlägg tidigare så att det något konstigt de håller på med. och jag vet inte vad. Så i panik ska jag dela ut cv över hela staden till alla butiker, överallt! haha då kanske man kan få napp någonstans? Jag vet inte. men jag behöver pengar så jag känner att jag kanske inte ska skriva bort mig från extrapersonal listan jag står på. Och det verkar som jag är första val i och med att jag redan fått 3 dagar att jobba på en vecka. så ah, men jag vet inte. Någon som kanske har lite tips eller tankar om detta? Ska man stanna även om man vet att det finns en del problem på stället?

För övrigt är det bara 9 dagar kvar nu! Sen kommer Chivas hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0