babo!

Medans jag sitter här hos min älskade titti och försöker fixa hennes dator så den kan användas tillsammans med mobilen så är jag så glad att jag träffade både Titti och hennes familj!
Hon är det bästa som har hänt mig och kommer förmodligen att vara!
Jag vet att jag kanske är lite jobbig ibland och du vet nog vad jag menar men det går alltid att lösa!
Jag älskar dig Christin Titti Eliasson! och det planerar jag på att alltid att göra!
Skulle även vilja påpeka att Emi är en av det skönare personer jag har träffat från din sida titti, hon är en äkta vän och ni kommer vara bra vänner tills, ja, förmodligen for ever! :D 

Nu ska jag lösa det här med din dator och lugna ner din far, IFK matchen går sådär :p
Jag älskar dig!
Oscar

Kommentarer
Postat av: vic

Seriööst ni är sötast :-)

2010-04-12 @ 19:20:38
URL: http://minnievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0