1 år

21/4 2009
1 år med älsklingen idag!
Jag förstår inte hur tiden kan ha gått så fort! Men idag är det iaf ett år sedan vi blev tillsammans in public. Och jag älskar det. Det känns så jävla bra fortfarande att det är sjukt. Många säger att efter ett år är man inte alls lika nykär längre. Men jag vettefan alltså. I och för sig har jag världen bästa pojkvän, det gör det nog lättare att känna såhär. :) 
Oscar, du är det bästa jag vet! Du ställer alltid upp, finns alltid där för mig och är helt enkelt bäst i hela världen! Längtar tills vi får våran lägenhet osv <3 Kommer bli så jävla bra. 1 år med dig, känns som två dagar. Kanske möjligtvis en vecka.. JAG ÄLSKAR DIG OSCAR <3 / Din Titti



puss♥

Kommentarer
Postat av: älskling

älskling, du är så söt :D <3 jag älskar dig mest i hela världen! <3

2010-04-21 @ 15:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0