the weekend

har tagit det lugnt hela helgen med älskling och familjerna. 
I lördags var familjen och jag + annie på restaurang, vi firade annies 20 års dag. lite sent men ändå. det var hur gått som helst. : D 
Idag vaknade jag hemma hos älsklingen, åkte hem vid 5 och sedan cyklade jag och josefine till Wallén. Där vi hade lite mys med the och cupcakes! massa nice : D
På vägen hem från Wallén så blev jag och josefine typ jagade av några jävla fladdermöss. och jag lovar att jag aldrig har cyklat så fort i hela mitt liv. fan va skraja vi var! >.< Hatar verkligen fladdermöss. det är ett av dem äckligaste djuren som finns, helt seriöst! >.< 

Nu ska jag snart göra mig klar för sängen!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0