långhelg

imorgon är jag ledig! Hur gött som helst : D så jag åker till älsklingen senare. men först ska jag och pappa åka till farmor och hälsa på, fika o lite sånt. Skoldagen var typ hur slapp som helst! speciellt på idrotten : D haha, jag hade styrketräningstest, och min lärare vet ju inte om jag orkar mer vikter eller ngt så det va ju bara att köra precis så mycket som man kände för! haha, as nice ^^
Jag hatar att det regnar! för jag har typ inga skor som inte läcker. det är ganska störande. och eftersom det enda jag äger i pengar just nu är 150 kronor så kommer jag inte så långt på det heller. Jag får hoppas på att mamma tar med mig på en liten utflykt någon dag (a) det behövs!
nu måste jag slänga kläder i tvätten osv.
puss♥
jag älskar dig oscar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0