Dead By April!

igår var jag, älskling, markus, elin, sabina, angelica och robin på stickys och såg ett av mina favoritband, Dead By April! Fan va skoj det var! Stog självklart längst fram, blev totalt mörbultad av allt folk, men det är det fan värt!
Det var två förband, Lavett och Marionette, jag vet inte om jag har stavat rätt på bandnamnen men man uttalar det så iaf! : D Anyway, så va lavett inte så bra, tbh. men marionette! omg, hur bra som helst! : D och en jävligt ball sångare! haha ^^
Jag fick också en dba tröja av älsklingen! TACK <3

jag langar lite bilder som älsklingen tog!
Sångaren i Maronette:
nice
Dead By April! jävligt ball bild <3
dba
Johan i DBA:
johan
Älskling & Jag <3
jag älskar dig bebe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0