mja

Varit i skolan i typ 2 timmar idag eller ngt.
nu har jag kollat simpsons och family guy. vid 7 blir det frölunda som spelar mot djurparken som vi kallar dem : D 
Fast jag kommer antagligen inte kolla hela matchen då jag faktiskt vill se idol också. ^^ 
Imorgon är det fredag, Hur nice som helst med helg igen! Ska shoppa och shoppa och shoppa, eftersom jag, annie och mamma ska åka till Ullred, och antagligen några stopp på ditvägen ;) Vi får se hur mycket stuff man kommer hem med : D Eftersom mamma lovat att betala så kanske man slänger i en liten extra grej i kundvagnen (a)

Jaja, snart måste jag skriva klart en uppgift, så jag hinner se hockey osv senare  : D

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0