hmm

har under morgonen suttit och läst lite sk "kändisbloggar" och jag förtår inte riktigt varför dem är så kända. De flesta skriver bara om att dem stör sig på dem som klagar på dem, hur snygga dem är (vilket jag skiter fullständigt i), hur mycket dem har druckit i helgen (ännu mer ointressant) eller så skriver dem om att dem ska göra bröstoperationer. Jag vet inte om jag har fel eller så, men, jag tycker inte det lockar mig att läsa det då. (psst, titti, läs det inte då?!) Nej, jag brukar inte läsa deras bloggar heller eftersom jag inte vill ge dem några pengar genom att bara klicka in på deras blogg. 
Nu menar inte jag att jag skriver mer intressant än dem, och det är jag medveten om! xD Jag har skrivit flera gånger "jag är sämst på att blogga". Men men.
jag var bara tvungen att skriva detta eftersom jag störde mig på det.
och eftersom detta inlägget blir minst lika ointressant som deras, så kanske jag kan bli känd?!
hahah
lol
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0