Christin Titti Eliasson.

Min underbara flickvän Titti, jag älskar dig mer än vad du kan ana.
Jag älskar dina små ljud på morgonkvisten och hur du andas högt precis när du har vaknat.
Jag älskar dina pussar på pannan man får när du precis gått upp.
Jag älskar din humor och att vara med dig.
Du ger mig allt jag behöver och jag vet inte hur jag ska beskriva mina känslor.
Om två dagar är det vår halvsårs dag och du kan inte fatta hur glad jag är, jag måste vara den lyckligaste personen
i hela världen. Denna halvårsdagen kommer bli den bästa dagen för både dig och mig.
För att kortfatta allt så säger jag bara.

Jag älskar dig Christin, Du är helt klart bäst i världen!
/Din älskade pojkvän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0