slut på lov :(

första dagen efter lovet idag! har haft ett mysigt lov då jag mest vara med älsklingen. : D bästaaa <3
Imorgon är det praktik. får se hur mycket folk det kommer vara nu när vi blev ner petade från guldet av fula aik:are >.< bläh. jaja, efter praktiken bär det av till stallet med sötisEmi, EmTi it is! Jag ska ta några bilder på sötaste bajkal som jag ska börja ta hand om : D så himla söt ^^ 
Nu ska jag snart kolla på Gossip Girl, om jag kan få älskling att sluta kolla på Family Guy! -.- haha
älskar dig oscar <3


puss♥

Kommentarer
Postat av: Emii

Ja, bilderna gick det ju bra med! haha yeeees, EmTi! :D <3

2009-11-03 @ 22:43:21
URL: http://emelieglansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0