migränhatarn nr1

vaknade inatt med migrän, hade redan tagit tabletter men det var typ för tidigt eller ngt. så dem hjälpte inte.. fan ta migrän alltså. jag bara hoppas på att jag mår bättre senare så jag kan få gå på the devil wears prada med älsk, martin och sana. nice som fan. dock kommer jag knappt ihåg något från dem eftersom det va sjukt längesedan jag lyssnade på dem. menmen, konsert är alltid nice.
älskling kunde inte sova igår pga helt sjuka typ, magkramper. vilket höll även mig vaken. vi somnade väl vid 4 eller ngt. hoppas verkligen på att han mår bättre snart när han vaknar! :( <3

Läste precis världens bästa emis blogg. DU ÄR FÖR SÖT EMI! Jag saknar dig också, som fan! Stallet med dig och en galen ponny kommer bli hur bra som helst! <3 ily
www.emelieglansen.blogg.se
puss♥

Kommentarer
Postat av: Emii

Hihi :D<3

2009-11-05 @ 17:46:25
URL: http://emelieglansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0