Live your dreams

jag är typ inne i en Neverstore svacka nu! Och jag erkänner att jag har varit riktigt jävla dålig på att lyssna på dem även om jag älskar dem. Och jag älskar ännu mer att jag snart ska skaffa deras nya album <3 om nom nom :DDD
Nu har jag äntligen gjort klart min lyrikfördjupning! Känns ganska gött.
I helgen har jag och älsklingen bara varit hemma hos mig och haft det mysigt, kollat på frölunda och spelat massor med sällskapsspel med familjen : D haha faktiskt ganska nice :) Mindre nice att man har en far som typ kan allting och man har inte en chans mot honom men ändå. :)
Nu sitter jag hemma hos älsklingen, ska ta och läsa lite i boken som jag snart ska ha redovisning på. hiho. måste läsa klart den snart! :o

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0