konstig onsdag!

varit i skolan idag. När jag, frida och krantz satt på sista lektionen idag så började jag må illa och såg konstigt, då kom näsblodet >.< fyfaaan va ännu mer illa jag mådde! Hatar verkligen blod, iaf när man ser det. och eftersom det verkligen rann så hade jag hela handen full med blod när jag äntligen kom fram till toan... trodde jag skulle ramla ihop på toan o.0 så jag får se hur jag mår imorgon.
jag tänkte också putta in en bra låt, som jag verkligen älskar ! (!)



och eftersom dem var bäst på Metaltown slänger jag in en video därifrån med!

Kommentarer
Postat av: Vix

:( :( :( vad läskigt!!!! mår du bättre nu?



jag vill köpa från erat UF-företag förresten :D assöta trosor ju! vi tar de när vi ses nästa gång!

2009-11-12 @ 19:51:08
URL: http://minnievictoria.blogg.se/
Postat av: Titti

jag mår bättre! : D



okej nice! jaa, vi kan ju ses ngn dag i veckan :D

2009-11-15 @ 18:56:24
URL: http://tittiftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0