helg : D

äntligen helg igen! så jävla skönt. iofs kommer min helg mest bestå utav att skriva klart turism arbetet! YIPPEY. hiho, nä det är ganska tråkigt. jag skulle börjat i tid. inte första gången man tänker så dock. menmen. nu sitter jag hemma med älsklingen. han spelar med min bror. inte så spännande. men snart ska jag gå och möta josefine och sedan gå upp till farmor! 

Imorgon ska jag till stallet med emi. och jag hoppas på att sus kan rida ut med oss annars kommer jag & bajkal vara typ 1 km före emi & rocket xD hahaha. menmen, ska nog gå o0 hiho.

puss♥

Kommentarer
Postat av: Emii

Haha, jadu! Jag kommer ligga på marken men Rocket kommer att komma ikapp ;)

2009-11-06 @ 20:24:49
URL: http://emelieglansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0