you're so fucking amazing!

som vanligt, en helt vanlig, lika mysig och lika bäst onsdag hos oscar!

Har precis kommit hem från mysbollen, och nu kollar jag på tv ;> jag vet inte riktigt va jag ska göra. jag borde egentligen skriva lite texter i projektet. men orkar inte det just precis nu. funderar på att göra plättar :D! och det är fredag imon, vilket innebär att jag och elin ska UT OCH VEVA :DDDDD eftersom hon fyllde 18 igår! GRATTIS DARLING <3
Vi kommer ha det sjukt skoj! jag längtar som as =D ni förstår inte hur länga jag har väntat på att denna lilla människa ska fylla 18 så jag har någon såndär galning att gå ut med ^^ hahaha, ahjaa. nu blire nog plättar :DD

Märta har satt upp en lapp i stallet om att jag vill ha en medryttarhäst! WIIIE, vi kommer ha så himla mysigt! jag har saknat märta+stall+mysighäst = VÄLDIGT LÄNGE!

Oscar, du är verkligen helt fucking amazing!
jag är nog den lyckligaste flickan i hela världen just nu!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0