we're amazing!

ja, skönaste dagen i skolan idag! EN lektion (y)

Kollar på hockey just nu, canada-sverige .. det står 3-0  och tredje perioden har just börjat. Sverige spelar så himla dåligt, mesigt och långsamt så att det blir ganska ointressant! .___. Jag kännde faktiskt ett litet hopp för Sverige innan matchstart.. men nehepp :(

Imorgon tänkte jag åka till stan en stund på dagen och se om jag hittar ngt nytt. känner att jag verkligen behöver förnya min garderob på något hörn. inte för att jag har råd att köpa mkt .. men ändå! Köpte den nya escada parfymen idag, doftar frukt :D! love it :'>

Nu ska jag återgå till den ganska värdelösa matchen.

puss / Tittibuuws

jag

Kommentarer
Postat av: Mia

Påminn mig att jag ska lägga länkar på din sida, den e för jävla trist. haha. Men det är kul att läsa vad du skriver för din jargong är så skön.

Å så vill jag ju göra reklam för min sidosyssla :)



Har du pratat mer med Lisa? Hon sa väl ett par dagar? Visa framfötterna nu sis och maila henne!!

[email protected]

2009-05-10 @ 09:06:30
URL: http://www.6party.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0