Nationelltprov i matte!

Jag tror att provet gick helt okej. jag försökte på alla uppgifterna, så har jag lite tur kanske jag har samlat ihop lite delpoäng här & var!
Jag måste snart börja städa lite på mitt rum, kanske rensa garderoben litegrann. sedan ska jag hem till min farmor som fyller år! Tårta, kakor, bullar och världens bästa farmor :D! kan inte bli bättre ^^
Imorgon börjar jag 11, mums, och slutar kanske lite tidigare för att jag inte har argumenterande tal på svenskan. men måste antagligen stanna en stund ändå och jobba med hemsidan eller krönikan som jag tror vi typ ska börjat skriva på =p

anyways, så är det äntligen onsdag imorgon så jag får träffa min pojk! <3
bby
puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0