migrän, I hate it!

Vaknade inatt med migrän.. och om ni inte vet så hjälper det knappt med tabletter om det har hunnit gå för långt. så det var bara att ta tabletter, hoppas på att det hjälper litegrann och gå och lägga sig igen. Men såklart med denna helt störda "huvudvärk", jag kan inte kalla det huvudvärk för de är värre än så, så kunde jag inte somna. jag lovar att jag inte sov längre än typ .. 2 timmar. Vaknade igen vid 8 och sjukanmälde mig, la mig igen och somnade till klockan 12. ganska skönt.

Nu sitter jag här, är helt seg och har lite små panik över skolan..
Måste verkligen bestämma mig för praktikplaster IDAG! wtf, hjälp mig?!
syster, ring mig!

Och så måste jag och josefine plugga massor denna veckan! inget flumm.. hmm.. hoppas att vi kan hålla oss o__0
projektet ska ju ffs vara klart nästa vecka!? tror jag iaf.. josefine, DET BLIR PLUGG SOMFÄN NU!

mememe and me


pussheey ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0