åh, va du är bäst oscar!

sov hos den bästa pojken ever inatt! vill bara försäkra alla på att oscar är helt sjukt bra, och jag gillar han!
jag menar, sötaste lappen i min plånbok!! blev typ tårögd för du är så fucking söt så jag tror jag dör!

Anyway, praktik idag!
huuur soft som helst. fick hjälpa några säljare att skicka iväg lite kuvert. och plocka ihop lite material till pärmar som skulle ut till kunder. och resten av tiden bestog av att äta kakor, lösa soduko (stavning?!) och hålla lite koll på om någon kommer in i butiken, gick hem vid .. 2 - halv tre :D

Åkte hem till Elin, vi planerade hennes lilla utgång nästa helg :D provade massor med kläder som vi ska ha på oss ^^ och jag kan verkligen inte bestämma mig! .__. som vanligt? aja, det kommer bli sjukt roligt iaf :D!

Imorgon börjar jag halv ett! wie :D! as nice ^^

oscar, du är bäst i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0