tisdag

Ja, varit lite blogg-problem i skolan idag vilket fick mig att tänka på att jag kanske ska skärpa mig lite (aa'
anyway

när jag kom hem från skolan idag fick man ett slag i ansiktet nästan.. kändes så iaf!
kusin daniel har valt att lämna oss, r.i.p. <3
jag har inte träffat daniel på år & dar.. kommer inte ihåg mycket utav honom, men känns ändå tomt på ngt hörn. jag menar, de är ändå en kusin.
det läskigaste med hela grejen var att jag för några dagar sedan tänkt på just alla kusiner som jag har & att man kanske borde höra av sig egentligen till dem. de är inga som jag träffar mer sällan än mina kusiner, som man "borde" träffa. jag menar, det är ganska många som man vet som är jättebra kompisar med sina kusiner, nästan bästisar. själv kommer man inte ihåg allas namn.. riktigt jävla illa är det!
jaja, jag vill iaf ge detta inlägget till daniel, och jag är ledsen att man inte lärde känna dig alls.
r.i.p. kusin daniel <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Systra mi!

Vi har alldeles för många kusiner och konstiga människor i släkten för att man ska kunna orka bry sig. Ta hand om dina nära och kära istället - det ger en så mycket mer längre fram.

Love ya

2009-03-12 @ 15:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0