sweetness.

tisdaaaaaaaaaaaag. en ganka slapp sådan, vikarie på matten = prata, Film på samhäll = sova, Öva på tal på svenskan = skratt, och ja, näthandel = hemsida vilket är skoj ;D sen hade vi väl ngn mer lektion men jag orkar inte skriva om alla. ^^ anyway, åkte till stan med soulmate idag efter skolan. jag hittade en jättefin tunika/klänning på Gina Tricot. i korallorange/röd färg typ => kommer nog ta den imon i skolan då vi har livskunskap hela dagen =p så sen måste jag hem och räkna matte som jag inte orkade göra idag (a)

oooooch på fredag hoppas jag massor på att det blir utgång med soulmate! och det kommer äga fett :D ehe :') fan va vi ska dansaaaaa all night long =>


byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0