grattis amanda&stina!

Två födelsedagsbarn idag!
GRATTIS :D

imorgon ska jag klippa mig & slinga håret =>
efterlängtat som faaaeeen nu! min fula utväxt har jag faktiskt tröttnat på... men snart så är den borta - happie bigtime! - anyway, så ska vi fira stina på fredag, och jag o josefine har aaaas bra present uppladdat ^^ hahaha, om vi ens lyckas 8D ehe :') jaaja,
jag har skit tråkigt just nu. har räknat matte, kollar på ssk-rögle. ganska seg match så den är inte mycket att kolla på =p frölunda spelar imon! peppa, vinner vi imon så står det 3-1 i matcher vilket låter jäääävligt lockande! två matcher i scandinavium nu med, onsdag&torsdag. så go go go! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0