send off the poisons!

kom precis hem från älsklingen. har haft det jättemysigt!
Imorgon är det Midsommarafton. Hela familjen ska ta upp den gamla traditionen och gå på liseberg på dagen. mysigt kommer de bli, lite nostalgi där! Hoppas bara på att min älskling kan följa med! jag vill det <3

På kvällen vettefan vad det är som händer.. hmm, blir nog ganska chill. Har ingen mega stor lust att typ festa. inte haft det sen den läskigaste kvällen ever.. fail där änna.

Längtar efter söndag <3
älskar dig oscar!

Kommentarer
Postat av: Big sis

Hoppas du hade det nice på midsommar. Saknade dig och bror på kvällen, det blir änna sig inte likt när ni inte är med. Vi bröt upp redan vid åtta dock, mina tabletter taggar ner mig som fan.

Ska på återbesök i början på nästa vecka, hoppas knät är bra då.

Chill out!

Hugz

2009-06-22 @ 15:36:35
URL: http://miaeliasson.webblogg.se/
Postat av: me again

fick du din sommarpresent?

;)

2009-06-23 @ 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0