sommarlovet är bäst!

ja, jag har inte riktigt orkat skriva på as länge! menmen.
Jag har inte gjort så mycket på lovet än så länge. varit med vänner och pojken <3
Oscar har fyllt 18 nu, blev en liten krogrunda på hans bday. Blev ganska lugnt men mysigt :)
På söndag fyller Vic 18 : D så jag och oscar ska dra med henne ut på lördag 00.00 tänkte vi! Hon måste ju ut nu när hon kan lixom :D så tänker vi ;)

just nu ligger oscar och sover. jag har tråkigt. mamma kollar på något program om familjer som har typ 8-9 barn och det är bara totalt kaos hela tiden. det är inte så intressant tycker jag...

Nu får snart pojken ta o vakna för jag vet inte va jag ska göööööööra .___.

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0